Saturday, February 5, 2011

jalan dgn famili.....

salam smoaa...sweyy la dah lama x update blog..bz la katakan..balik umah ni xsmpat laa nk buka lptop ni..kalut berjalan2 dgn famili tercnta..dah la cti semnggu ja..kna manfaat kan cti dgn famili..bkn slalu nak balik ni..lpas ni lma la nak cti...tnggu bulan 5 ni nak balik..haaa..besttdk umah bla jmpa mak n abah n kak n abg n adik2 yg meen syg bngat tu...huhu..balik ni p mcm2 tmpat..peneng la,ronda2 satu kedah..padahal ary2 ronda kat kedahh ni..smpai cemuihhh la..bak kata org kedah..haa..sapa nak blajaq bhasa kedahh meh sni meen nak ajaqq kan..huh..kedah ni kasar skit klo bhasanya..tapi baik...kasaq tu xda la sgt..skit2 ja..hahah....yg est nya aku nak hepyy jaa...balik ja mesti nak mnja2 dgn mak kan...aku plk manja skit dgn mak ni..klo blehh nk tenung mak ja setiap masa..stg mak aku heran plk dk tenung ja dia..pelik laa...haaa...pa2 pn famili first dlm hdup aku..xda sapa blhh mnjadi pemisah antara kami smoa..eratan keluarga amat penting..haaa...baguss kan anak mak ni..haaa..semoa syg famili x????????????????????soalan pa ni meen tanya kat korang kan..mesti la syg...xda kita xda la mak n abh kan..sdihh la plk..huhu...yg syoknya,smlm aku p jalan umah adik beradik belah mak n abh aku..perghhhhhhhhhh penat siot...9 buah rumah kami jalan dlm masa satu ary..mcm raya la plk..hahah...puass aiiihhhh.....balik umah ni sampai teleng pala...haaa..teruss masok bilik air..mndi tgh malam..haa...sejuk....last2 tdo..almaklmla kna air tgh mlam..mcm org yg tdo kna soogkan bantall.btoi x tau peribahasa ni..hahhaha....pa2 pn aku tetap syggg my famili...jalan2 cr mkn makan sama...mlm ni kak aku nk blnja mkn..haa..kuaq lg..pnat x abiss lgi..huh..xpala xnak cter pnjang lebar...kita layannnn ja...

pemandangan yg indah...
mak plk cntikk...haaa.....
d terengganu...
jalan2 d tyme square....
pening pala.....
loya tekak nek roller coster ni...
mcm nyawa d ujung tanduk..hahha

ni adik n anak2 saudara mak aku,...
p peneng....
dua biji ketaa......
besttttttttttttttttttttt.....

balik kg belah umah makkk
ermm..
si kecil ni sepupu meen..

ermm..sekian sudah..ni laaa ary2 ku.....jalan..pa yg penting famili mesti no 1....haaa..jgn abaikan famili kita ok..ingat smoa syg kita...walo kita syg org len,tapi kasih syg ibu bapa xmcm org len..tetap sama..xkan pernah putus smpai akhirat..haaa...ingat tu....!!!!!


syg meen pada parentss lebihh besar dy love ni..haa

No comments:

Post a Comment