Monday, January 10, 2011

first tyme dapat pangkat mak saudara..huhu

slam...kira nak updates blog ja aku skrg..almaklmla xsmpai tahap bz aku lagi..klo sampai tahap bz jgn harap aku nak updates...haaa...besa klo dk sbuk dgn assighment jaa..ermm..susahh la nak buka n updatess niii...haaa..mngadap lptop uat kja..ni pn da..tapi x terlalu bz sgt..sbb dah abiss mncari maklumat..haaa...jap g br nak uat assighment dgn ahli2 kumpulan aku...haha/...sblm tu aku nak cter la..rsa x terlambat lg la aku nak cter panas nii...aku baru ja dapat gelaran MAK TAM..haha..kelakar kan gelaran ni..tp amat bermana bg aku..haaa..dah 2 bulan lpas aku dapat anak saudara..itu la cter panasssnya....kak aku yg no 2 tu br ja bersalin..dapat baby boy tau..tu la saat yg kami nnty2 kan selama ni...aku pn naik pangkat laa bila dapat anak buah ni..haha...suka sgt2..berat dia masa lahir 4.12 kg...haaa...semangat kan baby...kak aku bersalin normal..tapi dia kna vakuum laa..anak xnak kuaqq...sbb besaqq sgt..huhu...comeii sgt2....geram klo korang tgkk..baju yg lpass baby bersalin xmuat dah..dia kna pakai bju yg saiz 6 bulan..haha...tembam sgt2...klo aku nmpak jaaa,suka la nak mnggigit pipi dia yg tembam n paha dia..rsa mcm ayammass plass paha dia tu..hahah...ermm..sekarng baby tu dah 3 buan sudah...xsabarr tnggu cti nak jmpa dgn anak saudaraku yg bernama MUHAMMAD RAYYAN BIN ANUAR.....skrg berat badannya mencecah 7 kg..dah boleh meniarap..tahu kan...!!!!mak aku n ayah aku sudahh naik pngjkat jugak..mndapat gelatran maktok dan tokwan..hahah..tua dh abh n mak nii...huhu..tapi i muda lg...bwekkkkkkkkssss...haha..jgn muntaj2..ko hamil ka??xdala..aku xkawen lg..single mingle lagi..klass gitu...ermmm....kak aku n abg iporr aku bahagia skrg..semoga anak saudaraku tu mnjadi anak yg soleh pada kita smoaa...amin....



ni la muhammad rayyan..dua bulan...


syg ank mak tamm niii...


ni kak aku n a abg ipo..
ni anak first diorang..
bahagia kan ....

with my sister,i,rayyan n my grandmom...


No comments:

Post a Comment